چگونه میلیونر شویم و یک جوان بازنشسته شویم!

چگونه میلیونر شویم و یک جوان بازنشسته شویم!

اگر می خواهید در سن جوانی به عنوان یک میلیونر بازنشسته شوید، در اینجا چند استراتژی مفید برای شما آورده شده است.



آیا شک دارید که هرگز میلیونر نمی شوید؟ شاید بخواهید تجدید نظر کنید.

اگر در پس انداز خود کوشا باشید، مخارج خود را مدیریت کنید و مدتی به آن پایبند باشید، حتی فردی که درآمد متوسطی دارد نیز می تواند میلیونر شود.

آیا می توانید میلیونر شوید و جوان بازنشسته شوید؟ قطعا یک چالش است. اما، با 8 استراتژی ذکر شده در زیر امکان پذیر است.

آینده مالی خود را برنامه ریزی کنید.


راه رسیدن به آزادی مالی با برنامه ریزی مالی آغاز و به پایان می رسد. اما، برنامه مالی شما دقیقاً باید شامل چه مواردی باشد؟

حداقل باید لیست کنید که الان کجا هستید، هدفتان و چگونه می‌خواهید به آنجا برسید. برنامه مالی خود را با نقاط عطف بنویسید که چه زمانی و چقدر می خواهید پس انداز کنید. به هر حال، طبق مطالعه ای که دکتر گیل متیوز، استاد روانشناسی در دانشگاه دومینیکن کالیفرنیا انجام داد، با نوشتن هر روز اهداف و رویاهای خود، احتمال دستیابی به آنها 42 درصد افزایش می یابد.

با ارزیابی پیشرفت خود در هر نقطه عطف، می توانید بر اساس پیشرفت خود تصمیم بگیرید. همچنین، این عوامل نیز قابل تنظیم هستند:

مهلت شما برای رسیدن به هدف
مقدار هدف شما
پس انداز ماهانه شما
سطح ریسک در سبد سرمایه گذاری شما
اگر از برنامه جلوتر هستید، می توانید کمی بیشتر از زندگی لذت ببرید و پس انداز خود را کاهش دهید. از طرف دیگر، ممکن است بخواهید راه هایی برای کسب درآمد و کاهش هزینه های خود بیاموزید.

ذهنیت فراوانی را توسعه دهید.


سام دوگان در یکی از مقاله های CNBC می نویسد: «در سال 2012، شغلم را در امور مالی رها کردم و در 34 سالگی با 3 میلیون دلار بازنشسته شدم. او می افزاید: «اما این نیشگون گرفتن نبود که مرا به آنجا رساند، بلکه تا حد زیادی به لطف ذهنیت فراوان من بود. “در قلمرو فراوانی، همه چیز – پول، خوشبختی، اعتبار – فراوان است.”

کسانی که ذهنیت فراوانی دارند هنگام تصمیم گیری، تصویر بزرگتر را در نظر می گیرند. دوگان: «آنها می‌دانند که ثروت محصول جانبی کاری است که با زمان و پول خود انجام می‌دهند، چه سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات باشد یا در بازار سهام، سخت‌تر کار کنند تا بتوانند دستمزد بیشتری دریافت کنند، وام مسکن خود را مجدداً تأمین مالی کنند، یا شروع یک کار فرعی.» توضیح می دهد.

برعکس، پس‌انداز‌کنندگان فوق‌العاده معمولاً ذهنیت کمیاب دارند. در نتیجه، آنها از هر نوع تصمیم مخاطره آمیزی اجتناب می کنند. در پاسخ، آنها به شهرهای ارزان‌تر نقل مکان می‌کنند، تصمیم می‌گیرند به جای خرید، اجاره کنند و غیره. به عبارت دیگر، آنها معتقدند همه چیز محدود است و صرفه‌جویی شدید تنها راه ثروتمند شدن است.

این بهانه ای برای اتلاف یا بی دقتی در مورد پول شما نیست. اما، زمانی که ذهنیت کمیابی دارید، ممکن است خسته، تنهایی یا ناراحت شوید، زیرا به جایی نقل مکان کرده اید که هیجان انگیز نیست – یا از بیرون رفتن امتناع می کنید. مهمتر از آن، شما سود املاک و مستغلات را از دست می دهید. و از آنجایی که شما در یک منطقه ارزان‌تر زندگی می‌کنید، فرصت‌های زیادی برای رشد ثروت شما وجود ندارد.

پیشنهاد مطالعه:9 نکته مالی برای فریلنسرها که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند

کمتر از حد توان خود زندگی کنید.


دینا ریچی در مقاله قبلی Due توضیح می دهد که “به سادگی به این معنی است که شما کمتر یا برابر با چیزی که در هر ماه به دست می آورید خرج می کنید” “در نتیجه، در زندگی خود را در زیر بار بدهی قرار نمی دهید. و مهمتر از آن، این به شما کمک می کند آینده مالی با ثبات تری ایجاد کنید.”

دنا ادامه می دهد: «البته زندگی در حد توان خود مستلزم نظم و انضباط و کمی فداکاری است. با این حال، اگر به آن پایبند باشید، علاوه بر اجتناب از بدهی، پاداش‌های زیر را نیز دریافت خواهید کرد:

اضطراب و استرس کاهش می یابد.
داشتن توانایی ساختن ثروت.
این به شما آزادی و امنیت مالی بیشتری می دهد.
آیا راهی وجود دارد که در حد توان خود زندگی کنید بدون اینکه خودتان را محدود کنید؟ پیشنهادات زیر ممکن است کمک کند؛

برای ایجاد بودجه از قانون 50/30/20 استفاده کنید. 50 درصد از درآمد شما باید صرف موارد ضروری مانند غذا و مسکن، 30 درصد برای نیازها و 20 درصد برای پس انداز شود.
پس انداز خود را خودکار کنید به بیان ساده، ابتدا با کنار گذاشتن درصدی از چک های حقوق خود برای پس انداز، به خودتان پرداخت کنید.
هزینه های بیهوده مانند عضویت های بلااستفاده در باشگاه را کاهش دهید.
با جونزها همگام نباشید. نمای آنها ممکن است این باشد که از نظر مالی موفق هستند. اما بدهی های آنها

، می تواند قابل توجه باشد.
تأخیر در رضایت هنگام خرید مواد غذایی، پوشاک، لوازم الکترونیکی یا مسافرت، ممکن است به جای پرداخت قیمت کامل، منتظر فروش یا تخفیف باشید.
از کسر مالیات استفاده کنید. وقتی کسر مالیات می‌گیرید، مالیات فدرال و ایالتی کمتری می‌پردازید. اغلب می توان یک برنامه بازنشستگی تنظیم کرد، به یک موسسه خیریه کمک کرد، یا با صرفه جویی مالیاتی برای تحصیلات دانشگاهی هزینه کرد.
روند بازپرداخت بدهی خود را ساده کنید. به عنوان مثال، در مورد نرخ بهره بهتر با وام دهندگان مذاکره کنید یا بدهی های خود را تجمیع کنید.

پولساز خود را تکان دهید.


منظورم به معنای واقعی کلمه نیست.

اگر در ساعات 9 تا 5 کار می کنید، شاید بتوانید یک یا دو بار در ماه اضافه کار کنید. شاید بتوانید گواهینامه ای به منظور افزایش حقوق یا ارتقاء کسب کنید. یا حتی می‌توانید بپرسید که آیا مسئولیت دیگری وجود دارد که می‌توانید به عهده بگیرید – به طور ایده‌آل چیزی که قبلاً در آن با تجربه یا مهارت دارید.

در مورد افراد خوداشتغال؟ این ممکن است کمی ساده تر باشد. به عنوان مثال، فرض کنید شما صاحب یک بستنی فروشی هستید. اگر سرمایه دارید، می توانید روی یک چرخ دستی بستنی یا کامیون سرمایه گذاری کنید. اگر چنین است، می توانید رویدادهایی مانند تولد یا عروسی را انجام دهید. یا زمانی که شما در حال اجرای کسب و کار واقعی هستید، شخصی را استخدام کنید تا محصولات شما را در جای دیگری بفروشد.

ایده دیگری؟ یک وبلاگ راه اندازی کنید و از طریق لینک های وابسته کسب درآمد کنید. وبلاگ شما می تواند در مورد هر چیزی از طرز تهیه بستنی گرفته تا مدیریت یک کسب و کار کوچک بحث کند. از این موضوعات می توان برای ایجاد یک دوره آنلاین نیز استفاده کرد. و حتی می‌توانید سوآپ خود را به صورت آنلاین بفروشید.

آن را برای یک روز بارانی ذخیره کنید!


آیا با قانون مورفی آشنایی دارید؟ اگر نه، این یک ضرب المثل رایج است که می گوید: “اگر به آنها فرصت دهید، همه چیز در هر موقعیتی اشتباه پیش می رود.” یا به طور خلاصه تر، “هر چیزی که ممکن است اشتباه شود، اشتباه خواهد شد.”

در برخی موارد، شما باید با یک وضعیت اضطراری مالی مقابله کنید. ممکن است نیاز به یک سقف جدید در خانه شما، تعویض وسیله نقلیه خود پس از پایان گیربکس یا خرید یک قطعه جدید از تجهیزات برای کسب و کارتان باشد. اگر صندوق اضطراری ندارید، باید پس انداز خود را خرج کنید. یا حتی بدتر از آن، هر گونه هزینه غیرمنتظره را با استفاده از کارت اعتباری با بهره بالا پوشش دهید.

این ممکن است به اندازه کافی بی گناه به نظر برسد. با این حال، این مطمئناً می تواند هدف شما را برای میلیونر شدن از مسیر خارج کند. و همچنین بازنشستگی شما را به تاخیر می اندازد.

سرمایه گذاری در صندوق های شاخص با تنوع گسترده.


جیمز اف. رویال، خبرنگار ارشد بانکرات، دکترا، خاطرنشان می کند: «در صورتی که بازار سهام مانند گذشته عمل کند، صندوق های شاخص با تنوع گسترده می توانند وسیله سرمایه گذاری شما برای بازنشستگی میلیونر شدن باشند.

او می افزاید: «اگر در مورد سرمایه گذاری اطلاعات کمی دارید و تمایلی به یادگیری بیشتر ندارید، همچنان می توانید یک سرمایه گذار موفق باشید. دلیل؟ صندوق های شاخص

صندوق شاخص یک گروه سرمایه گذاری از دارایی ها، مانند سهام یا اوراق قرضه است. و به گفته رویال، آنها باید ویژگی های زیر را داشته باشند:

به طور گسترده متنوع است. صندوق های این نوع در سهام طیف وسیعی از صنایع سرمایه گذاری می کنند.
در سهام سرمایه گذاری کرد. علیرغم نوسانات بیشتر در کوتاه مدت، سهام بهترین سودهای بلندمدت را ارائه می دهد.
کم هزینه. نسبت هزینه یک صندوق شاخص باید زیر 0.5 درصد باشد، بنابراین می توانید یک صندوق شاخص ارزان و کم هزینه پیدا کنید.
سابقه خوب دراز مدت صندوق هایی را انتخاب کنید که بازده سالانه حداقل 10 درصد در 10 سال گذشته باشد. در بسیاری از موارد، بازده می تواند به 15 درصد برسد.
اگر می‌خواهید بازده بلندمدت عالی داشته باشید، باید به دنبال این ویژگی‌ها باشید.

پیشنهاد مطالعه:چالش های رسانه های اجتماعی و نحوه استفاده از آنها به عنوان فرصت

با یک مشاور مالی کار کنید.


اگر قصد بازنشستگی زودهنگام دارید، باید با دو مانع بزرگ مقابله کنید:

پس انداز برای بازنشستگی زمان کمتری می برد.
بازنشستگی شما وقت آزاد بیشتری به شما می دهد.
یک مشاور مالی می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی سرمایه گذاری کمک کند تا به اهداف بازنشستگی خود برسید. علاوه بر این، او می تواند به شما کمک کند تا بفهمید برای رسیدن به اهدافتان باید هر ماه چقدر سرمایه گذاری کنید.

به همراه مشاور خود می توانید مطمئن شوید که پولی را دریافت می کنید که پس از بازنشستگی ادامه دارد. جریان های درآمدی شامل سود سهام، حداقل توزیع های مورد نیاز، تامین اجتماعی، حقوق بازنشستگی و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است.

انتخاب مشاوری که با آن راحت هستید و به آن اعتماد دارید ضروری است زیرا ممکن است برای چندین دهه با آن شخص کار کنید. علاوه بر این، هزینه یک مشاور مالی نه تنها باید به عنوان زمان، بلکه به عنوان تخصص آنها نیز در نظر گرفته شود. در نهایت، اگر مشاوری با تخصص مناسب استخدام کنید، بیش از هزینه آن را پوشش خواهند داد.

حرف های افراد دلسرد کننده را باور نکنید.


جف رز CFP® و بنیانگذار Good Financial Cents می گوید: «به محض اینکه بپذیرید که قرار نیست میلیونر شوید، احتمالاً نخواهید شد – به چیزهای معمولی بسنده خواهید کرد. “باورهای شما در مورد آینده شما بسیار مهم است و تا حدی به تعیین آینده شما کمک خواهد کرد و شما را به یک فرد میلیونر نزدیک خواهد کرد.”

جف می افزاید: «در نهایت، باورهای شما بر اعمال شما تأثیر می گذارد و اعمال شما بر نتایج شما تأثیر می گذارد. “وقتی به صحبت های افراد دلسرد کننده گوش می دهید، به آنها اجازه می دهید به هدف خود برسند – شما را پایین بکشند و مطمئن شوید که از موفقیت آنها پیشی نمی گیرید. خوب نیست.”

به عنوان یک جایگزین، او پیشنهاد می کند که به آنها ثابت کنید که اشتباه می کنند. اما در تلاش خود فروتن باشید. به شما قول می‌دهم نتایج شما بلندتر از حرف‌های شما خواهد بود.»

این را هم اضافه کنم که به جای اینکه وقت خود را با این نوع افراد تلف کنید، با میلیونرهای دیگر دست و پنجه نرم می کنید. شاید بتوانید به هیئت مدیره یک سازمان خیریه بپیوندید یا در رویدادهای شبکه شرکت کنید. اگر نمی توانید شخصاً آنها را ملاقات کنید، پس خود را با کتاب هایی مانند “ذهن میلیونر” نوشته توماس جی استنلی یا “اسرار ذهن میلیونر” نوشته تی هارو اکر محاصره کنید.

بلاصنف-معتبر ترین مرکزمعرفی کسب و کار در ایران

افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© 1400 تمامی حقوق این قالب متعلق به مجموعه بلاصنف میباشد.
پشتیبانی آنلاین
چت آنلاین واتس اپ